BLOPPIS

HEJ, tänkte börja mitt bloggande med att lägga in lite grejer som jag tyvärr inte använt, jättesnygga kläder men vissa saker funkar bara inte i garderoben.

ODD MOLLY Velourklänning, Khaki, Storlek 1 (PASSAR 34-38, beroende på hur man vill att den ska sitta)!
Jättesnygg klänning/tunika i velour. Fin spets vid hals och volanger i ärmar och längst ner. Fint broderi där bak. Snygg till Boots och strumbyxor eller jeans. Använd MAX 2 grr. Tänker mig 550:-



Nästa ut är en Mysig cardigan i pippi-mönster med duffelknäppning ifrån Rut Mfl.
Storlek S
och använd MAX 3grr, otroligt snygg men har tyvärr inte blivit använd. Denna är också jättesnygg till Boots eller ett par tygskor/sneakers.
Jättepopulär när den var till försäljning!
Pris sätter jag 90:-
SÅLD



VID INTRESSE KOMMENTERA eller MAILA [email protected]

Kommentarer
Postat av: Linda

Undrar lite om pippitröjan. Jag TROR det är en sådan jag sett inne i en butik innan, men ser inte riktigt i fotot hur ärmarna ser ut. Är det hela armar eller trekvartsarmar? Ser inte riktigt om dem är uppvikta :)

Vad hade priset blivit med frakt?

2012-01-05 @ 22:46:09
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0